Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

GIFA 2019 IN GERMANIA

A 14a Fiera Internaziunale di Fonderia cù Forum Tecnicu tenuta in June,2019 in Düsseldorf, Germania. Cum'è unu di l'espositori, Feng Erda hà cunnisciutu più partenarii cummerciale.

GIFA-2019, urganizata da a Cumpagnia di mostra Messe Dusseldorlf di Germania, a mostra hè stata fundata in u 2003 è si tene ogni quattru anni.Attualmente hè a più grande mostra internaziunale di casting è casting in u mondu. À u listessu tempu, l'esposizione internazionale di furnace industriale è di trattamentu termale di Germania, Exhibition di tecnulugia metallurgica internaziunale di Germania. da più di 50 paesi in u mondu, cù 51% di l'espositori fora di Germania. Quattru cumpagnie famose in u mondu - MAGMA, ABP, ABB, OMEGA è DISA - mostra i prudutti è tecnulugia più avanzati di u mondu. Più di 78 000 visitatori da più di 120 i paesi anu visitatu l'esposizione, è dui terzi di i visitatori venenu da i pruduttori, sviluppatori, utilizatori è decisori di cumpagnie di compra in i so cumpagnie. casting e casting materiale, hè casting di China, i prudutti di casting cumpagnii ligati capisce u internaziunalecambiamentu di u mercatu, mostra u nostru casting è i prudutti cunnessi, espansione u mercatu internaziunale, migliurà l'esportazione di castings è materiale di casting eccellente opportunità.

Da u 25 à u 29 di ghjugnu 2019 u "Bright World of Metals" hà presentatu una gamma unica di cungressi internaziunali, simposi, fori è spettaculi speciali.I quattru fieri GIFA, NEWCAST, METEC è THERMPROCESS furnianu un prugramma di alta qualità cuncentratu annantu à l'intera gamma di tecnulugia di fonderia, fusioni, metallurgia è tecnulugia di processu termale - cumprese a fabricazione additiva, i prublemi metallurgichi, i tendenzi in l'industria siderurgica, l'aspetti attuali di tecnulugia di prucessu termo o innovazioni in i campi di efficienza energetica è di risorsa.

Feng Erda hà mandatu sei squadre di vendita d'elite per negozià a cooperazione cù e prime cumpagnie di l'industria siderurgica in situ, è hà ottinutu i boni risultati.

GIFA, ci si vede in u 2023 !


Tempu di Postu: Dec-15-2020